asalamualaikum :)



hey0 si chumeyl n si kacak ! klu shuka sma sayya punyea bl0g , f0llow lha aw ! tima kceh bebnyeak sngd ! h0pe k0rng sntiasa chumeyl n kacak ukeyh ! aminn ~ Transparent Sexy Pink Heart

Search my Blog

fesb0ok sayya

About Me

hidup kita bulat, kadang2 kt atas, kdng2 kt bwh, hidup kita mcm huruf z, mcm2 dugaan allah bagi, sabarlah dalm menghadapi dugaanNya ツ

Followers

ORANG DEKAT SITU KALAU TAK SUKA DENGAR LAGU NI, BUTANG STOP KAT BAWAH. TIMA KASIH :)


Judika - Bukan Dia Tapi Aku Mp3

0wg ushaa sayya punya bl0g .

SUKA ? X SUKA ? BAGI TAU KAT SINI YAA ..









Saturday, 15 December 2012

Wanza Indah Permai

ASALAMUALAIKUM.





fyza nak kongsi sikit tempat  rekreasi yg mungkin belum diketahui ramai.

lokasi yg terletak di PERLIS.

antara pakej yg disediakan:




  • pecutian keluarga
  • kenduri kahwin
  • kem motivasi
  • sukaneka
  • sukanair  
  • pengangkutan
  • karaoke
serta turut menyediakan 

  • makanan 
  • air
  • tempat rehat
  • dan pelbagai lagi.
untuk mengetahui dengan lebih lanjut kan, cari kami di facebook WANZA INDAH PERMAI
http://www.facebook.com/pages/Wanza-Indah-Permai/231866106944144?fref=ts


http://wanzaindahpermai.blogspot.com/  WANZAINDAHPERMAI.BLOGSPOT.COM


atau terus hubungi Wan Mansor - 0124311963 atau Siti Zaliha - 0124291963


thank yOu, 

sudah baca, harap di tegurkan ^_^


Monday, 3 December 2012

co0king2: AYAM MASAK SOS (kering)

Asalamualaikum :)

j0m masak ....

ok , masak sos ni rsa2 mcm sush kn ?

haha , sejnnneng banet's ! ceq habaq !

bahan2 dy simple mimple jaaa.... , 

sos y ad tu, ala, sos yg biasa boleh guna dh ehh....

bahan2:
  • sos (cili/tomatoes/alah, ape2 p0n x pe lah)
  • air
  • ayam
  • bawang merah-putih
  • halia
  • serai
  • minyak
  • garam
  • gula
  • asam keping
cara2 nak buad:
  1. ayam tu goreng sepruh masak dlu. (x pyh mnyk bnyk)
  2. then, bila dh angkat , guna minyk goreng td tumiskan bawang merah-putih dlu,
  3. tumiskan skali halia n serai
  4. letak halia utk hlngkn bau hanyir aym tu ( skit je taw!)
  5. then sos, n air... garam, gula(x letak pun x pa) kacau sampai mendidih
  6. masukkan ayam
  7. siap ! pastikan rasa dulu taw, kalau masin skid2 x pa sebp nk mkan dgn nasi kn ? :)

selamat mencuba ^_^

plus + plus + plus say: resipi kakak n bila dh lupa , tambh2,  tp ttp menjady,. try lah !